קווים מנחים להטמעת ההתחייבות לפרסום אחראי לילדים

חוברת ההדרכה מהווה כלי עזר להטמעת עקרונות התחייבות התעשייה לפרסום אחראי, לילדים מתחת לגיל 12 של מוצרים אשר אריזתם תסומן (או עתידה להיות מסומנת) ב"סמל מזון אדום".

בחוברת תוכלו למצוא מידע אשר יסייע לכם להבין את משמעויות ההצטרפות להתחייבות ולקבל החלטה מושכלת לפעול על פיה. 

כדי שהמהלך יצליח, ישורשר לשטח ויוטמע כהלכה, חשוב מאוד כי כלל אנשי המקצוע הן בחברה, בפרט אנשי השיווק, והן משרדי הפרסום והיח"צ עמם עובדת החברה, יעודכנו בפרטי ההתחייבות ויונחו לפעול על פי עקרונותיה.

במהלך שנת 2019 , תימדד הצלחת המהלך ע"י חברה חיצונית ותפורסם בדו"ח ייעודי לנושא. לצורך שקיפות המהלך ועדכון מתמיד, יועלו לאתר האינטרנט של התאחדות התעשיינים, שמות ולוגואים של החברות אשר חתמו על ההתחייבות והצטרפו למהלך.

איגוד תעשיות המזון ילווה את החברות באופן שוטף ויסייע באמצעות מתן מידע ובמענה לשאלות שיתעוררו לגבי יישום ההתחייבות.

להלן קישור למסמך אשר לאחר חתימתו, על ידי מורשי החתימה בחברה, יש לסרוק אותו ולהעבירו אל האיגוד.

אנו מזמינים אתכם לחתום על ההתחייבות, להצטרף ולקחת חלק ביוזמה חשובה וברוכה זו, אשר צפויה לשנות את דרך הפרסום לילדים בישראל ולסייע לקידום אורח חיים בריא.

קווים מנחים להטמעת ההתחייבות לפרסום אחראי לילדים