איך מפיקים אריזה ?

אחת הסיבות המרכזיות להצלחה מסחרית של מוצר הינה ניראות האריזה.

ניהול הפקה מקצועי יוביל לאיכות הדפסה גבוהה ואיכותית בעלות וזמן אופטימלי.
עולם ההפקה הוא בדרך כלל מאחורי הקלעים, אך מהווה אבן משמעותית בתהליך הפקת האריזה.

מטרת המפגש: חשיפה לעולם ניהול ההפקה וההשפעה העצומה על איכות ועלות האריזה.

 

המרצים:

נתי שפונט - בוגר אקדמיה לעיצוב גרפי בהולנד, מנהל אמנותי ומעצב עצמאי.

בעלים בחברות עיצוב, קדם-דפוס וניהול הפקת-אריזה-מודפסת (מפעל הפיס, שופרסל, זוגלובק, שטראוס, דוקרט, תדביק ועוד).

שותף לפיתוח חומרי הדרכה ומערכות קדם-דפוס ועיבוד תמונה (Scitex). יועץ עצמאי, מנהל ומפקח על הפקת אלפי פריטי אריזה מודפסת בטכנולוגיות וחומרים מגונים בארץ, אירופה וצפון אמריקה.

עמית רון  - ניהול וליווי תהליכי עיצוב אריזות ומיתוג.

בעל ניסיון של 20 שנה בניהול וליווי פרויקטים בעולמות העיצוב והדפוס ,עבור חברות מובילות במשק הישראלי (שטראוס ,תנובה ,ויסוצקי וכו).

 

קהל יעד: מעצבים, יצרני אריזות, מפתחי אריזות, משתמשים באריזות.

 

סדר יום
11:00-11:15

ניהול הפקה: מדוע – מתי – מי:

סקירה כללית של מטרות ותועלות ניהול טכני של הפקת חומרי אריזה מודפסת.

11:15-11:30

קדם-דפוס:
מה זה – מי צריך את זה בכלל

11:30-11:45

בקרה:
למה זה לא נראה כמו שחשבתי

11:45-12:00

חדשנות:
להדפיס עשרות צבעי פנטון עם 7 צבעי דפוס בלבד

לפרטים נוספים :  הראל בן דוד, מנהל המכון הישראלי לאריזה, נייד – 052-2777781 מייל : harelbd@industry.org.il