מבוא לתפיסות ה - Lean וה - Agile
מודל שינגו למצוינות ארגונית: 10 עקרונות המתחלקים לצד תפעולי ולצד תרבותי
הסתכלות אחרת, 3 נקודות מבט – מנקודת מבט הלקוח, המוצר ומקצה לקצה, כיצד אלו מסייעים בהגדלת הרווחיות והגדלת הערך ללקוח
עקרונות לשיפור תהליכים, מעגל ה PDCA מיקוד בתהליך, פתרון בעיות מהשורש, התנהגויות ופרקטיקות לשיפור תהליכים.
גישת ה Value Stream לניהול
ערך ובזבוז, מהי הגדרת פעולה שמוסיפה ערך בעיני הלקוח ומהי פעולה שהינה בזבוז, דוגמאות והמחשה.
עקרונות לשיפור זרימת הערך, משוב מהיר, מנות העברה קטנות, ניהול וויזואלי
שי וירט, מנהל תחום BDO Operational Excellenc, Lean Management בעל תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול – M.Sc , מעל 20 שנות ניסיון בתחום התעשייה בניהול פרוייקטים מולטי דיסציפלינאריים, חוצי ארגון להטמעת מצויינות ארגונית.
לפרטים - טלי זיידמן, המכללה לניהול בתעשייה | טל. 054-9756014 | tali@industry.org.il