בשנים האחרונות אנו נחשפים לתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית נרחבים יותר בארגון,
אימוץ שינויים טכנולוגיים חדשים ותכופים אלו נועדו לפתור בעיות וליצור הזדמנויות עסקיות ובידול תחרותי,
בדגש על הקניית ערך עסקי משמעותי ללקוחות ולארגונים.
במפגש זה נציג את המגמות הקיימות בעולם, את אפיון התהליך ואת העלאת הערך העסקי באמצעות הטרנספורמציה הדיגיטאלית.
נעסוק בהשפעות הקורונה על מהלך זה.
קהל יעד: מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי, מנהלי משאבי אנוש
דברי פתיחה:
אביב חצבני, סגן ראש אגף כלכלה, מנהל היחידה לייעוץ עסקי וחדשנות
אירית נודלמן, מנהלת ייעוץ אסטרטגי, פרוסט אנד סאליבן
כיצד מבצעים טרנספורמציה דיגיטאלית משלב האפיון ועד ההטמעה, מהן המגמות בעולם וכיצד מעלים את הערך העסקי של הארגון
אלון רפאל, מנהל הפעילות של קונקטים בישראל
כיצד הקורונה האיצה את התקשורת הפנים ארגונית ואילצה ארגונים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית במהירות שיא
אייל צייגר, Head of Gett Together
דיגיטציה במערכי הסעות לעובדים
ארז קנלו, Business Solutions Expert
דיגיטציה במערכי הסעות לעובדים
לפרטים נוספים, לימור כהן, המכללה לניהול בתעשייה 03-5198856 limorc@industry.org.il