מבוא לתפיסות ה - Lean וה - Agile
מודל שינגו למצוינות ארגונית: 10 עקרונות המתחלקים לצד תפעולי ולצד תרבותי
הסתכלות אחרת, 3 נקודות מבט – מנקודת מבט הלקוח, המוצר ומקצה לקצה, כיצד אלו מסייעים בהגדלת הרווחיות והגדלת הערך ללקוח
Lead Time כמדד מוביל לשיפור האיכות וצמצום עלויות
עקרונות לשיפור זרימת הערך, משוב מהיר, מנות העברה קטנות, ניהול וויזואלי
גישת ה Value Stream לניהול
ערך ובזבוז, מהי הגדרת פעולה שמוסיפה ערך בעיני הלקוח ומהי פעולה שהינה בזבוז, דוגמאות והמחשה
עקרונות, התנהגויות ופרקטיקות: מימוש העקרונות ע"י התנהגויות ופרקטיקות מתאימים , כיצד עושים זאת
עקרונות לשיפור תהליכים, מעגל ה PDCA, מיקוד בתהליך, פתרון בעיות מהשורש
התנהגויות ופרקטיקות לשיפור תהליכים
הבנת הקשר בין עקרונות למצוינות ארגונית לבין התנהגויות ופרקטיקות יומיומיות
הבנה פרקטית כיצד מקיימים תרבות של שיפור מתמיד הלכה למעשה
רפלקציה אל מול הנעשה אצלם בארגון ביחס לפרקטיקה המוצעת
מבוא לניהול השינוי: מודלים לניהול השינוי ADKAR, מעגלי השפעה, קוטר, מובילי דעה, חניכה ועוד
קנבס לניהול השינוי: פרקטיקות איך מנהלים את השינוי הלכה למעשה
גישות ניהול מתקדמות בעולם משתנה
שי וירט, מנהל תחום BDO Operational Excellenc, Lean Management בעל תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול – M.Sc , מעל 20 שנות ניסיון בתחום התעשייה בניהול פרוייקטים מולטי דיסציפלינאריים, חוצי ארגון להטמעת מצויינות ארגונית.
לפרטים - המכללה לניהול בתעשייה, טלי זיידמן, 054-9756014, tali@industry.org.il