לוגיסטיקה וניהול מלאי בזמן קורונה

תקופת הקורונה מלווה בעלייה דרסטית של ביקושים לסחורות ובעומסים כבדים על שרשראות האספקה.

כפועל יוצא של העומסים הכבדים, מחירי ההובלה זינקו בצורה דרסטית לצד עיכובים בפרקי הזמן לשינוע סחורות.

בכדי להתמודד בצורה מיטבית עם השינויים הנוכחים בשרשראות האספקה, חשוב יותר מתמיד לעבור לניהול מלאי חכם ויעיל, המאפשר הפחתת עלויות לצד קיצור זמני תפעול המערך הלוגיסטי.

אנו מזמינים אתכם לקחת חלק במפגש זום בנושא "לוגיסטיקה וניהול מלאי בזמן קורונה", במסגרת מפגש הזום נסקור שיטות חדשניות לניהול מלאי, נציג פתרונות טכנולוגים בתחום, ונפרט על מצב הספנות העולמי.

המפגש לחברי התאחדות התעשיינים וללקוחות בנק לאומי, אינו כרוך בעלות אך נדרשת הרשמה מראש!

לחיצוניים העלות הינה 90 ש"ח כולל מע"מ

סדר יום
10:00-10:20
אתגרי הניהול הלוגיסטי בתקופת הקורונה וסוגית המכולות החופשיות
אתגרי הניהול הלוגיסטי בתקופת הקורונה וסוגית המכולות החופשיות

ניר יצחקי, סמנכ"ל לוגיסטיקה חיפה כימיקלים ויו"ר ועדת לוגיסטיקה בהתאחדות התעשיינים

10:20-10:40
טיפים לניהול מלאי והקמת מרלוג בתקופת הקורונה
טיפים לניהול מלאי והקמת מרלוג בתקופת הקורונה

יובל גרינברג, סמנכ"ל ור' חטיבת שרשרת האספקה, משיק
 

10:40-11:00
שינוע חכם - ניהול לוגיסטי מבוסס טכנולוגיה מתקדמת
שינוע חכם - ניהול לוגיסטי מבוסס טכנולוגיה מתקדמת

ראובן שוסטר, מנהל צוות Presale וטכנולוגיות מחטיבת הטכנולוגיות המתקדמות בקבוצת מפטגון

11:00-11:20
דמי ההובלה הימית - סקירה של המצב הקיים ולאן מועדות פנינו
דמי ההובלה הימית - סקירה של המצב הקיים ולאן מועדות פנינו

ענת כליף, יועצת בכירה בסחר בינלאומי  
 

לפרטים נוספים, לימור כהן, המכללה לניהול בתעשייה 03-5198856 limorc@industry.org.il