יצרן הג'ינסים לוי-שטראוס השיק 'סטייליסט וירטואלי' מבוסס בינה מלאכותית

סמנכ"ל החברה: "לא משנה היכן יבחרו הצרכנים לקנות, אנחנו נעניק להם חוויה אישית"

אין זה סוד כי נשים (וגם גברים) מתקשות לבחור את מכנסי הג'ינס המתאימים להן. יש מחקרים המראים כי אישה מודדת לפחות 6 מכנסי ג'ינס עד שהיא מקבלת החלטת קנייה. אך מסתבר כי גם גברים מתלבטים איזה מכנסי ג'ינס יתאימו להם. מי שמודע לכך הוא כמובן יצרן הג'ינס המוביל, לוי שטראוס ((Levie's, שהכריז לפני מספר ימים על השקת 'הסטייליסט הוירטואלי' המייעץ אונליין כיצד לבחור מכנסיים מחמיאים ונוחים. הייעוץ ניתן באמצעות מערכת המבוססת על בינה מלאכותית משולבת בידע של מומחים המאפשרת לגברים ונשים לקבל ייעוץ אופנה זמין באתר ייעודי של יצרן הג'ינסים. הייעוץ מתחיל בשורה של שאלות כמו העדפת המקומות בגוף בהן המכנסיים יהיו הדוקים והיכן רפויים כמו גם מידות חיוניות של ל הצרכן/ית. את הקונספט העומד מאחורי מהלך שיווקי זה הגדיר מארק רוזן סמנכ"ל החברה, ומנכ"ל הפעילות הגלובאלית "לא משנה היכן יבחרו הצרכנים לקנות, אנחנו רוצים להעניק להם חוויה אישית שתמנף את היכולת שלהם לבקש את הג'ינס המושלמים עבורם."