אחד המאפיינים הבולטים במציאות העסקית בשלושת העשורים האחרונים הינו גל גדול של מיזוגים, רכישות וכניסת משקיעים אסטרטגיים לארגון לצורך השבחת החברה. מהלכים אלה משמשים כמנוף לצמיחה כחלק מהתחרות הגוברת.
על מנת להגביר את מידת ההצלחה של עסקאות אלו, יש להתחשב בכל היבטי הניהול; המשפטי, המימוני- כלכלי, התפעול והאנושי.
מטרת המפגש:
בניית מתודולוגיה אסטרטגית יישומית לתהליך מיזוג או רכישה; סקירת ההיבטים המשפטיים והמימוניים לארגון.
קהל יעד:
בעלים, מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי כספים, מנהלי פיתוח עסקי, ומנהלים בכירים במפעלי תעשייה.
ההשתתפות לחברי התאחדות התעשיינים ללא עלות, אך מותנת בהרשמה מראש.