ענת גבריאל

ענת גבריאל הצטרפה ליוניליוור ישראל בדצמבר 2006 ומכהנת כמנכ"ל החברה ממרץ 2013. קודם לתפקידה זה מילאה ענת ענת גבריאלמספר תפקידים בכירים בחברה: סמנכ"ל המכירות, סמנכ"ל חטיבת המותגים הבינלאומיים וסמנכ"ל חטיבת השוק המקצועי. 
טרם הגעתה ליוניליוור, מילאה ענת מספר תפקידי ניהול בכירים בענף התרופות, בהם מנהלת חטיבה בחברת התרופות הבינלאומית אלי לילי ומנהלת ארצית של חברת קונבטק מקבוצת בריסטול מיירס סקוויב.
ענת בעלת תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב ותואר ראשון בביולוגיה מאוניברסיטת אמורי, אטלנטה ג'ורג'יה.  ענת חברה בהנהלת איגוד המזון משנת 2010 וחברה בועד המנהל של ארגון מעלה.
יוניליוור ישראל הינה אחת מ-5 החברות המובילות בארץ למוצרי צריכה המעסיקה כ-2,000 עובדים במטה החברה ובארבעה אתרי ייצור ונמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים והמובילים בעולם בתחום מוצרי המזון והטיפוח האישי והביתי. בין המותגים המובילים של יוניליוור: תלמה, קנור, ליפטון, גלידת שטראוס, הלמנס, קליק, בייגל בייגל, דאב, רקסונה, אקס, פינוק, טרזמה, בדין, סיף, ועוד.
 
כחלק מחזון החברה ומתוך תפיסת הקיימות שלה, יוניליוור מפתחת דרכים חדשות של עשיית עסקים, יחד עם הפחתת ההשפעה הסביבתית השלילית ויצירת השפעה חברתית חיובית. תוכנית הקיימות של יוניליוור מתמקדת בשלושה יעדים מרכזיים - שיפור הבריאות והרווחה, צמצום טביעת הרגל הסביבתית ושיפור מקורות הפרנסה בשרשרת הערך של החברה. יוניליוור ישראל מדורגת, זו השנה ה-6 ברציפות, בדירוג האחריות התאגידית הגבוה ביותר של "מעלה": פלטינה פלוס.