יחסי ציבור למפעל הקטן והבינוני

11/01/2009

יחסי ציבור למפעל הקטן והבינוני

• מתן ייעוץ תקשורתי למפעלים.

• סיוע בכתבות תדמית.

• ניסוח והפצת הודעות לעיתונות מטעם המפעלים לגבי מוצרים חדשים, התפתחויות, הצלחות וכיו"ב.

• סיוע תקשורתי למפעלים בעת משבר, שביתות, מחסור בעובדים, השפעות חקיקה, פריצה לשווקים

  חדשים, פעילויות עסקיות (מיזוגים, רכישות, שיתופי פעולה) וכו'.

הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share