שדרוג מערכת מרכז ההזדמנויות העסקיות של איגוד תעשיות מתכת, חשמל ותשתיות.

5/08/2015

החל פיתוחה ושדרוגה של מערכת הפצת הזדמנויות עסקיות עברו חברי האיגוד .

המערכת החדשה כוללת טכנולוגיות ואמצעים חדשניים לאיסוף ניתוח והפצה של מידע עסקי  אשר יוכלו להצעיד קדימה את  חברי האיגוד בעולם המכרזים בארץ ובעולם.

מטרתו של המרכז לקרב את חברי האיגוד להזדמנויות עסקיות קונקרטיות בארץ ובחו"ל. בנוסף, מהווה המרכז פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים .

המידע עליו מתבסס המרכז נאסף מכ-480 מקורות בארץ ובעולם, מנותח לפי סיווגים ופעילות הייצור של החברה ונשלח בצורה ממוקד מכרזים ישירות לבעלי התפקידים השונים בחברה.

המערכת החדשה תספק עשרות אלפי מכרזים חדשים כל שנה, תסנכרן, תסווג ותנתח את רלוונטיות המקורות וההזדמנויות בכדי להמשיך ולהיות חוד החנית באספקת מידע עסקי איכותי.

המערכת תבצע פניה ממוקדת לכל בעלי התפקידים בתקופה הקרובה על מנת ללמוד בצורה מדויקת על השינויים שחלו ביכולות הייצור בחברות ולהתאים את הצרכים והיכולות למכרזים החדשים.

הנגשת המידע בצורה איכותית וממוקדת הינה שילוב של איסוף מקורות המידע אודות המכרזים לבין יכולות הייצור והטכנולוגיה של המפעלים חברי האיגוד, במטרה להפנות אל התעשיינים מידע תמציתי וקולע בהתאם לצרכים שהוגדרו על-ידם.

המרכז הוקם במטרה להעניק לחברים באיגוד שירות ייחודי אשר יצעיד כל אחד מאיתנו בנפרד ואת כולנו גם יחד אל עתיד משותף של עשייה בתעשייה בכדי להגדיל את כמות ההזדמנות העסקיות אשר חבוקת את עולם התעשייה בארץ ובעולם.

על קצה המזלג :

אודות המרכז להזדמנויות עסקיות

המרכז להזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה בתעשייה של איגוד תעשיות מתכת, חשמל ותשתית מאתר, מעבד ומפיץ הזדמנויות עסקיות ממקורות מידע מקומיים ובינלאומיים. ההזדמנויות הנן פניות של חברות המעוניינות במוצרים, שירותים או טכנולוגיות של התעשיינים החברים באיגוד או בשיתופי פעולה מסחריים וטכנולוגיים וכן מידע על מכרזים ופרוייקטים בארץ ובעולם.

כיצד נאסף המידע?

מקורות המידע רבים ומגוונים...

המרכז להזדמנויות עסקיות מקיים שיתופי פעולה עם גורמים רבים ומגוונים. גופים ציבוריים כגון: מכון הייצוא, הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי (רשפ"ת), מתימו"פ, החברה למשק וכלכלה וכו', חברות המספקות מידע עיסקי, חברות כלכליות גדולות כגון חברת חשמל, מקורות, רשות הרכבות והנמלים, תע"ש ועוד. בנוסף, נסקרים מאגרי מידע בארץ ובעולם לצורך איתור וקבלת הזדמנויות עסקיות.

כיצד אתם יודעים איזה מידע מעניין אותי ?

במהלך תקופת פיתוח המערכת יבוצע קבוצות מיקוד של תעשיינים ופילוט של קבוצת מפעלים בה המפעלים הם שיגדירו את הצרכים הראשוניים.

כמו כן , יבוצע אפיון מחדש של כל חברה באיגוד על מנת לקבל מידע מדויק על יכולות וטכנולוגיות הייצור.

המערכת החדשה בשנתה הראשונה תבוצע אפיון צרכים של כל אחת מהחברות באיגוד המתכת והחשמל אשר במהלכו יוגדרו בצורה ממוקדת תחומי הפעילות של החברות, אילו הזדמנויות עסקיות היא מעוניינת לקבל ומהי צורת התקשורת העדיפה עליה.  יבוצע אפיון מחדש של כל חברה באיגוד על מנת לקבל מידע מדויק על יכולות וטכנולוגיות הייצור.

 

תהליך קבלת המידע

כל הזדמנות עסקית המגיעה למרכז עוברת תהליך של עיבוד, סינון והתאמה לפרופיל הפעילות שהוגדר ולאחר מכן נשלחת לחברות הרלוונטיות ע"פ תחום פעילותן והפרופיל שהגדירו.

בנוסף, כל חבר יוכל לחפש במערכת מידע אשר מעניין אותו וכן להגדיר ולעדכן את פרופיל פעילותו ואת סוג המידע שברצונו לקבל.

האם ניתן לראות דוגמאות של הזדמנויות עסקיות ?

כן, לחץ על דוגמא ותוכל להתרשם ממספר דוגמאות להזדמנויות עסקיות אשר טופלו ע"י המרכז.

כמה הצעות אקבל מהמרכז להזדמנויות ?

מס' ההזדמנויות העסקיות שתקבל תלוי בתחום הפעילות של מפעלך ובסוגי ההזדמנויות שהגדרת שברצונך לקבל. ככלל, המרכז יעביר הזדמנויות ממוקדת ורלוונטיות בלבד, רמת המיקוד הגבוהה של הזדמנויות אלה מאפשרת קבלת הזדמנויות אשר רמת התאמתן לארגונך גבוהה לעין שיעור ממאגרי מידע ואתרים אוטומטיים המשרתים אלפי פונים.

גם המפעלים יכולים להציע בקשות להצעות מחיר או לחפש קבלן משנה או מוצר - כיצד ניתן לפרסם הצעות / בקשות עסקיות ?

ניתן להוסיף הזדמנות עסקית חדשה. לאחר הוספת ההזדמנות נציג המרכז יבדוק את ההזדמנות, יקשור אותה לארגונים המתאימים ויעביר להם את פרטי הצעה

 

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך
התאחדות לשירות העסק שלך
דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share