קמעונאות בעידן החדש 2010

4/10/2010

קמעונאות בעידן החדש  2010 "שיווק והמרחב הקמעונאי - זה פשוט מורכב!"  
29 בנובמבר, 2010 - מרכז הכנסים אבניו

כנס קמעונאות בעידן החדש 2010 "שיווק והמרחב הקמעונאי – זה פשוט מורכב !" יתקיים זו הפעם השמינית  ב- 29 בנובמבר,  במרכז הכנסים "Avenue" בפארק העסקים איירפורט סיטי. 

 

בכנס המתקיים בחסות איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים ייטלו חלק מרצים בכירים מהארץ ומחו"ל, מתחומי הקמעונאות, השיווק, הטריידמרקטינג, והמסחור החזותי; נציגים מהתעשייה, מהרשתות הקמעונאיות ומהאקדמיה. במרכז הכנס המתקיים זו השנה השמינית, יידונו הנושאים החמים של הענף הכוללים: היבטים ניהוליים ומקצועיים לצד מגמות וחידושים המתייחסים לעולם התוכן של הקמעונאיים והמרחב הקמעונאי.

הכנס הקודם, בו השתתפו כ- 500 איש והציגו כ- 20 חברות, זכה להצלחה גורפת וסיקור תקשורתי נרחב.

 

הכנס יעמוד השנה בסימן מערכות היחסים המורכבות שמאפיינות את ענף הקמעונאות. יחסים שבין הקמעונאי לקונה, בין הקמעונאי לספק ובין הקמעונאי למתחריו.

 

במרכז הכנס נארח השנה במליאת הפתיחה את Mr. Alain Galaski  מנכ"ל AIM איגוד המותגים האירופאי המונה 1,800 חברות מ 22 מדינות ומנכ"ל  ECR EUROPE המאגד קמעונאים וספקים בינלאומיים מובילים במטרה להביא  להידוק שיתוף הפעולה ביניהם לטובת הצרכן. במסגרת המליאה יתקיים גם רב שיח של בכירי הענף בו ייטלו חלק קמעונאים וספקים מובילים.

 

לאחר מליאת הבקר יתקיימו 4 מושבים הדנים במורכבות מערכות היחסים של הקמעונאי עם הספקים, הקונה והמתחרים:

 

▪ מושב "אסטרטגיות קמעונאיות בעידן של תחרות ללא גבולות" בראשות מר אורי קילשטיין ראש מטה  

  סחר שופרסל, יעסוק  בנושא האתגרים הנגזרים מהשינויים בסביבת התחרות ובהתנהגות הקונים ויבחן כיצד

  הספקים הקמעונאים מתמודדים עימם. מה עשו בעולם ועד כמה זה עובד (או לא עובד) אצלנו.

מושב "קמעונאות מגזרית – נעלמת ומתעצמת?" בראשות הגב' ענת גרוס שון מנהלת חטיבת תחומי    

  עסקים  ושיווק תנובה, ידון, ידון במערכת היחסים של הקמעונאים עם הקונים במגזרים השונים. האם תיאוריית

  המגזרים נעלמת והולכת או שמא פורחת ומתעצמת? קמעונאים וספקים ינסו לפצח את קוד ההצלחה

  בקמעונאות המגזרים.

▪ מושב "האם הפוסטר מת? השיווק החדש בנקודת המכירה" בראשות גב' אילנית הופמן מנהלת תחום

  מצוננים החברה המרכזית להפצת משקאות, יעסוק בשאלה האם המסך יורד על הקד"מ המסורתי בנקודת

  המכירה? על אינטראקטיב בנקודת המכירה , על חידושים וחדשנות, יעילות וכדאיות , בתקשור עם הקונים     

  ושימוש במדיה חדשה במרחב הקמעונאי. 

▪ מושב    "שטחי מסחר 2020 – ברוך הבא או הבועה הבאה?" בראשותו של מר פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת

  קניוני עזריאלי, יעסוק בסוגיות שטחי המסחר הקמעונאי. האם יש עוד מקום לגידול בשטחי מסחר בישראל?

  האם כוח הקנייה מתרחק מהקניונים? האם הפריפריה הופכת למרכז? האם הירידה המתמשכת בפדיון

  הממוצע למ"ר מעידה על הבועה הבאה?

 

קהלי היעד:

חברות וארגונים: רשתות קמעונאיות  קמעונאות פרטית יצרנים יבואנים מפיצים ספקי ציוד לנקודת המכירה מעצבים אדריכלים שרותים תומכי קמעונאות המתמחים במרחב הקמעונאי ספקי שירותים ויועצים לענף ( משרדי פרסום, חברות קד"מ , POP וכד' ) אנשי תקשורת  אישי ציבור וסטודנטים

בעלי תפקידים : קמעונאים, מנהלי מחלקות טריידמרקטינג מנהלי שיווק מנהלי מכירות מנהלי מותג מנהלים ברשתות שיווק מנהלי פרסום מנהלי קד"מ.

 

לצד הכנס תתקיים תערוכה מקצועית של הענף בה ייטלו חלק חברות וארגונים, ספקים ונותני שירותים בענף.

 

להלן קישור להרשמה:   הרשמה לכנס קמעונאות 2010  

 

 

 

 

רצ"ב תוכנית הכנס:

 

 

 

תוכנית הכנס  תוכנית הכנס
הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
ההתאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share