סקר התפלגות ההוצאה על מזון לפי סוגי נקודות מכירה – אוגוסט 2009

13/09/2009

לכבוד

חברי איגוד  תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים

 

 

שלום רב,

 

הנדון: סקר התפלגות ההוצאה על מזון לפי סוגי  נקודות מכירה אוגוסט  2009

 

 

איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים עורך מזה מספר שנים סקר העוסק בהתפלגות ההוצאה על מזון לפי סוגי נקודות מכירה במגזר היהודי בישראל.

 

הסקר נערך פעמיים בשנה.

 

מצ"ב לעיונכם הסקר אשר נערך באוגוסט 2009לכניסה לסקר -  לחץ כאן 

 

בסקר זה נבחנו, בנוסף, הנושאים הבאים:

 

ü       שינוי בהרגלי הצריכה במטרה לחסוך.

ü       קניות לקראת ראש השנה.

ü       השפעת הפרסום בנקודת המכירה על תהליך הקנייה.

ü       קבלת החלטות קנייה: מראש, לפני הקנייה או בנקודת המכירה עצמה.

ü        חשיבותם של רכיבים תזונתיים במוצר, המודעות אליהם, באילו מוצרים בודקים את ההרכב התזונתי ומהם הרכיבים עליהם מסתכלים.

 

 

 (*)     הסקר נמצא באתר האינטרנט של התאחדות התעשיינים – איגוד תעשיות המזון          www.industry.org.il    במדור מידע ענפי  - סקרים, ומיועד לחברי ההתאחדות בלבד.

חברי איגוד  תעשיות המזון  יכולים לעיין/"להוריד" את הסקר  בהכנסת שם משתמש וסיסמא שסופקו לכם בעבר.

מי שאין בידיו את שם המשתמש והסיסמא מוזמן לשלוח דואר אלקטרוני ל – food@industry.org.il , והפרטים יישלחו אליכם בדואר חוזר.

 

 

 

אנו בטוחים שתמצאו עניין ושימוש בתוצאות הסקר.

 

 

 

 

בברכת שנה טובה ומבורכת,

 

 

 

 

צביקה   גולדשטיין

מנהל איגוד תעשיות המזון

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
ההתאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share