סקר התפלגות ההוצאה על מזון לפי סוגי נקודות מכירה – ספטמבר 2008

איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים עורך מזה מספר שנים סקר העוסק בהתפלגות ההוצאה על מזון לפי סוגי נקודות מכירה במגזר היהודי בישראל. הסקר נערך פעמיים בשנה. מצ"ב לעיונכם הסקר אשר נערך ב – ספטמבר 2008
1/01/2009

לכבוד

חברי איגוד  תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים

 

 

שלום רב,

 

הנדון: סקר התפלגות ההוצאה על מזון לפי סוגי  נקודות מכירה ספטמבר  2008

 

 

איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים עורך מזה מספר שנים סקר העוסק בהתפלגות ההוצאה על מזון לפי סוגי נקודות מכירה במגזר היהודי בישראל.

 

הסקר נערך פעמיים בשנה.

 

מצ"ב לעיונכם הסקר אשר נערך ב ספטמבר  2008  

 (בשבוע השלישי של ספטמבר, שבועיים לפני ראש השנה).

 

בסקר זה נבחנו, בנוסף, הנושאים הבאים:

 

¤       מקומות שבהם קונים מוצרים מסוגים שונים (ב-10 הימים האחרונים)

¤        מבצעי קידום מכירות מועדפים.

¤       חשיבות שם המותג והכרתו לקונה.

¤        עריכת קניות באמצעות האינטרנט / טלפון.

 

 

 

 (*)     הסקר נמצא באתר האינטרנט של התאחדות התעשיינים – איגוד תעשיות המזון          www.industry.org.il    במדור פרסומים  - סקרים, ומיועד לחברי ההתאחדות בלבד.

חברי איגוד  תעשיות המזון  יכולים לעיין/"להוריד" את הסקר  בהכנסת שם משתמש וסיסמא שסופקו לכם בעבר.

מי שאין בידיו את שם המשתמש והסיסמא מוזמן לשלוח דואר אלקטרוני ל – food@industry.org.il , והפרטים יישלחו אליכם בדואר חוזר.

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
ההתאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share