הנחיית הממונה - שירות טלפוני חינם וזמן המתנה למענה טלפוני

25/06/2015

ביום 15.06.15 פרסמה הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, הנחיות בנוגע להרחבת סעיף 18ב לחוק הגנת הצרכן - שירות טלפוני חינם וזמן המתנה למענה טלפוני.

 

על פי ההנחיה, בימים אלו, נכנס לתוקף תיקון מס' 42 לסעיף 18ב לחוק הגנת הצרכן. התיקון בא להרחיב את החובה הקיימת להספקת שירות טלפוני חינם, כך שתחול על כל פניה טלפונית של צרכן לעוסק המנוי בתוספת השנייה, ולא רק לעניין פנייה שעניינה ליקויים או פגמים.

 

עוד צוין בהנחייה כי הפרת ההוראות לעניין מתן מענה טלפוני וזמן המתנה כאמור היא עילה להטלת עיצום כספי בסכום של 22,000ש"ח.

 

למידע נוסף ניתן לפנות אל מחלקת רגולציה באגף כלכלה ורגולציה:

עו"ד אייל פרובלר, מנהל המחלקה, טל' 03-51988835, eyalp@industry.org.il

עו"ד יעלי זוהר, רפרנטית, טל' 03-51988764, yaeli.zohar@industry.org.il

 

לעיון בהנחיה:

הנחייה הממונה - שירות טלפוני חינם וזמן המתנה למענה טלפוני  הנחייה הממונה - שירות טלפוני חינם וזמן המתנה למענה טלפוני
הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
פרטי התקשרות אגף כלכלה ורגולציה

 טלפון: 03-5198805/6
 פקס: 03-5198786
 דואר אלקטרוני :

rinat@industry.org.il

 

תקינה
מעוניין בסיוע מול מכון התקנים,
הרשות להסמכת מעבדות ותקינה
בינלאומית?
זו הכתובת!
ההתאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share