הנחיית הממונה - ביטול עסקה לאחר פתוחת אריזה

30/04/2015

 

ביום 28.04.15 פרסמה הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, הנחיות בנוגע לביטול עסקה לאחר פתיחת אריזה.

 

ההנחיה קובעת בין היתר, כי כאשר נציג שירות משתמש במוצר לשם הדגמה או סנכרון מיד  לאחר פתיחת האריזה, מבלי להזהיר את הצרכן כי הדגמה, סנכרון וכו' יאיינו את זכות ביטול העסקה, מצב שכזה ייחשב להטעיית הצרכן. 

על נציגי השירות להודיע לצרכן לפני ההדגמה והשימוש במוצר, כי יש בכל אלה להוות שימוש במוצר המאיין את זכות ביטול המכירה ולבקש את הסכמת הצרכן לכך.  

 

למידע נוסף ניתן לפנות אל מחלקת רגולציה באגף כלכלה ורגולציה:

עו"ד אייל פרובלר, מנהל המחלקה, טל' 03-51988835, eyalp@industry.org.il

עו"ד יעלי זוהר, רפרנטית, טל' 03-51988764, yaeli.zohar@industry.org.il

 

לעיון בהנחיה:

הנחיית הממונה - ביטול עסקה לאחר פתיחת אריזה  הנחיית הממונה - ביטול עסקה לאחר פתיחת אריזה
הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
פרטי התקשרות אגף כלכלה ורגולציה

 טלפון: 03-5198805/6
 פקס: 03-5198786
 דואר אלקטרוני :

rinat@industry.org.il

 

תקינה
מעוניין בסיוע מול מכון התקנים,
הרשות להסמכת מעבדות ותקינה
בינלאומית?
זו הכתובת!
ההתאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share