מקומה של ישראל בשוק האופנה הדיגיטלי

טכנולוגיה ישראלית מובילה בתעשיות בעולם, אך תחום המסחר המקוון אינו אחד מהם, מדוע ועד מתי?


מסחר מקוון היא תעשייה של יותר מטריליון דולר בשנה בעוד פלטפורמות דיגיטליות של אופנה מהוות כיום מקום מרכזי בעולם לרכישת בגדים ואקססוריז
באמצעות ערוצים שונים ובעוד שחלה עלייה חד בשיעור האנשים הקונים מוצרי הלבשה באופן מקוון בעיקר במדינות זרות.
 
היכן מקומה של ישראל בשוק הזה?
מומחים, נציגי מותגים ויזמים מדברים
 
יום שני, 20.4.15, 17:30
אולם מושביץ, קומה 16, בית התעשייה, רח' המרד 29 בת"א
 
האירוע ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש! 
 
להזמנה והרשמה לחץ כאן

מקומה של ישראל בשוק האופנה הדיגיטלי   מקומה של ישראל בשוק האופנה הדיגיטלי
הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share