האגף למפעלים קטנים ובינוניים מציג : סדנה מעשית בנושא CRM - כלי ניהולי לקבלת החלטות

                                                        להזמנה, נא לחץ כאן

על רקע התחרות העולמית הגוברת, המעבר לשיווק דיגיטלי בעשור האחרון, הגביר והנגיש את המידע העסקי הקיים ברחבי הרשת.

האגף למפעלים קטנים ובינוניים בשיתוף המכללה לניהול בתעשייה בהתאחדות התעשיינים מזמינים מנהלים לסדנה מעשית בנושא CRM:

מערכות לניהול לקוחות CRM - Customer Relationship Management מאפשרות לבצע פעילויות שיווק דיגיטליות, לאסוף את המידע המגיע אליהן, לסנן, לתעדף ולהגיב בהתאם. שילובן של מערכות אלו משמש ככלי עסקי מוביל בקרב ארגונים בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות.

הסדנה תתקיים ביום שני 21.7.14 בין השעות 14:00-16:30 בהתאחדות התעשיינים, בית התעשייה, המרד 29 , ת"א, קומה 1.

קהל היעד: מנכ"לים, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי שיווק ומנהלי מוצר במפעלי תעשייה.

מנחה: מר דייויד שולמן, בעל תואר MSc בכלכלה פוליטית מ-London School of Economics, מנכ"ל ובעלים חברת DS Consulting המתמחה בייעוץ כלכלי, תפעולי, טכנולוגי, בדגש על מערכות CRM ותהליכים עסקיים.

 

סדנה מעשית בנושא CRM ככלי ניהולי לקבלת החלטות  סדנה מעשית בנושא CRM ככלי ניהולי לקבלת החלטות

תאריך 21/07/2014 14:00 16:30
מיקום בית התעשייה, המרד 29, תל אביב, אולם מושביץ, קומה 1, חדר 1
מארגן האירוע האגף לתעשייה קטנה ובינונית
הדפסשלח לחבר
על מפעלים קטנים ובינוניים

המפעלים הקטנים והבינוניים (מפעלים המעסיקים 20-99 עובדים או בעלי מחזור מכירות עד 100 מליון ₪) מהווים כ-74% מכלל מפעלי התעשייה בישראל, מועסקים בהם כ-89,000 עובדים, וסך מכירותיהם בשנת 2011 נאמד בכ-68 מיליארד ₪, המהווים כ-20% ממכירות התעשייה. התעשייה הקטנה והבינונית מייצאת בהיקף של כ-14 מיליארד ₪ המהווים כ-9% מסך הייצוא התעשייתי.

כ-74% מחברי התאחדות התעשיינים הם מפעלים קטנים ובינוניים מכל ענפי התעשייה (כ- 900 מפעלים).

לקבלת תמונת מצב על התעשייה הקטנה והבינונית לחץ כאן

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share