עידוד השיווק לחו"ל

חלקם של המפעלים הקטנים ובינוניים מסתכם בכ-9% בלבד מסך הייצוא התעשייתי.
 
הרחבת הייצוא בקרב מפעלים קטנים ובינוניים חשובה להרחבת פעילותם, התפתחותם, מכירותיהם ולעידוד וצמיחה ברת קיימא בקרבם.
 
לרשות המפעלים הקטנים והבינוניים קיים מגוון כלי סיוע לעידוד השיווק לחו"ל.

ריכוז כלי סיוע ושירותים לעידוד השיווק לחול ליצואנים קטנים ומתחילים - ינואר 2013

ריכוז כלי סיוע ושירותים לעידוד השיווק לחול ליצואנים קטנים ומתחילים - ינואר 2013  ריכוז כלי סיוע ושירותים לעידוד השיווק לחול ליצואנים קטנים ומתחילים - ינואר 2013
הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share