כחול לבן" - זה עובד לטובתנו: שלב שני של הקמפיין יצא לדרך בסוף ינואר בכל אמצעי התקשורת

משרד התמ"ת בשיתוף התאחדות התעשיינים עבר לשלב השני של הקמפיין לעידוד רכישות מתוצרת הארץ - "כחול לבן - זה עובד לטובתנו".

השלב השני של הקמפיין יצא לדרך ב - 23.01.2010 (השלב הראשון יצא לדרך ב 06.09.2009) בכל אמצעי התקשורת, וקורא ליצרנים לסמן את מוצריהם בתו "מיוצר בישראל" (כובע טמבל).

סימון המוצרים ע"י היצרנים יבטיח את הצלחתו של השלב השלישי של הקמפיין (שייצא לקראת יום העצמאות), בו תהיה קריאה לצרכנים לרכוש מוצרים המסומנים בתו "מיוצר בישראל"!
 
מטרתו הסופית של הקמפיין, להחדיר למודעות הציבור הרחב את החשיבות של קניית תוצרת מקומית, הן מבחינת יצירת מקומות עבודה והן מבחינת החדרת גאווה לאומית בקנייה מתעשייה מקומית.

היצרנים מתבקשים להזדרז ולפנות למטה לקבלת האישור לעשות שימוש בתו.

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share