קמפיין כחול-לבן עולה שלב

לראשונה – תרופות ישראליות (חב' אוניפארם) מסומנות בלוגו "מיוצר בישראל"; יותר מ-70 יצרנים ישראליים כבר הטביעו את לוגו "מיוצר בישראל" על מוצריהם; בין החברות: תלמה, יוניליבר, אלקטרה, ויסוצקי, סנו וכיתן

 

קמפיין "כחול-לבן", בשיתוף משרד התמ"ת והתאחדות התעשיינים, עולה שלב. יותר משבעים יצרנים ישראלים בחרו להתגאות בתוצרתם הישראלית והטביעו את הסימון "מיוצר בישראל" (כובע טמבל) על מוצריהם. בין החברות: תלמה, יוניליבר, ויסוצקי, כיתן, אלקטרה, סנו, יקבי הגליל, אוניפארם, רב בריח, קליל תעשיות, שמן עץ הזית, חרסה ועוד.

 

במהלך השבוע האחרון, במסגרת השלב השני של קמפיין "כחול-לבן" (שהחל ב-24.1.10) ביקשו יותר  משבעים חברות נוספות להטביע את לוגו "מיוצר בישראל" על תוצרתם. יצוין כי מאז החל הקמפיין, בספטמבר 2009, ביקשו יותר מ-180 יצרנים ישראליים להטביע את הלוגו על מוצריהם.

 

יצוין כי במסגרת הפעילות של משרד התמ"ת והתאחדות התעשיינים לעידוד רכישות "כחול לבן" העבירו לאחרונה, שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר ונשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש פנייה לתעשיינים לסמן את מוצריהם המיוצרים בארץ.

 

ההגדרה של מוצר מתוצרת הארץ "כחול לבן" היא מוצר שלפחות 35% מעלות ייצורו בוצעו בישראל ונעשה שינוי מהותי במוצר (המבוססת על הגדרה שבתקנות חובת מכרזים, (העדפת תוצרת הארץ), התשנ"ה - 1995.

 

מהתאחדות התעשיינים נמסר כי רכישות של מוצרים מתוצרת הארץ, בשווי מיליארד שקלים, תתרום ליצירת 2,500–3,000 מקומות עבודה חדשים.

 

מצ"ב תמונות יח"צ של אוניפארם (תרופת הסימבקור), תלמה (כריות, שוגי), יוניליבר (קליק) וכיתן (מצעים)

 

 

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות ללשכת הדובר:

מיטל עומרי – 054-2620501 / 03-5198870

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share