עיצוב גרפי

התעשיידע חברה למשרד התמ"ת בתוכנית ארצית שייעודה המרכזי הוא העדפת מוצרים שנוצרו ישראל.
במהלך השנה מגיעים  מדריכי תעשיידע לבתי ספר יסודיים לחטיבות ביניים ולתיכונים בכל רחבי הארץ.
התלמידים משתתפים בסדנא חווייתית הכוללת: חידון תוצרים והמצאות כחול לבן, מצגת המבהירה את חשיבות רכישת מוצרים כחול ולבסוף הכנת תוצר פרסומי לתחרות ארצית אינטרנטית.
בתום כל סדנא מתחלקים התלמידים לקבוצות עבודה קטנות וכל קבוצה בוחרת  להתמקד בתוצר אחד מתוך שלושה: ג'ינגל (זמריר), סיסמא או עיצוב גרפי של סמל או בול.
 
עיצוב גרפי:
התלמידים התבקשו לעצב בול או סמל המעודד לרכוש מוצר כחול לבן תוך התייחסות לממד אסתטי, בחירת צבעים, והעברת מסר ברור לצופה באמצעות הבול/סמל.
 
נקודות עיקריות לעיצוב בול:

  • בחירת רעיון שיהווה את המוטיב המרכזי בבול
  • שימוש בטכניקות ציור מקובלות, בקולאז' או בעיצוב במחשב.
  • יש לשים לב לכתב ולצביעה אסתטיים
  • על הבול להיות ייחודי, חדשני ובעל מסר ברור למתבונן. 

נקודות עיקריות לעיצוב סמל:

  • מטרתו להעביר מסרים, מחשבות , רעיונות ומידע בדרך יעילה ביותר.
  • קיימים סמלים מסוגים שונים: מסחרי, מורה, מכוון, מזהיר.
  • כללים לעיצוב סמל:
  • מבט אחד מהיר נותן מידע ברור ומדויק.
  • הסמל בא לידי ביטוי באיור פשוט ביותר
  • מספר הצבעים מועט ביותר
  • יש להימנע מיצירת רושם מבולבל ועמוס או מעיצוב משעמם וחד גוני

להלן התוצרים של התלמידים שהשתתפו בסדנת כחול - לבן

עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share