הסתיים בהסכמה המו"מ על שינוי מודל שווי השימוש לרכב צמוד

ע"פ המוסכם, שינוי מודל שווי השימוש ממודל קבוצות שווי, למודל שיטת חישוב ליניארית, לא יגדיל את הכנסות המדינה ממיסים. כך שהעובד הממוצע לא ישלם יותר. בהתאם לכך שונה השיעור לפיו יחושב שווי השימוש.

 

 

התאחדות התעשיינים מציינת, כי המו"מ התקיים בשבוע האחרון בין נציגי רשות המיסים, נציגי המעסיקים - שיוצגו ע"י התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר ונציגי העובדים - שיוצגו ע"י ההסתדרות הכללית.

 

על פי המוסכם, שינוי מודל שווי השימוש ממודל קבוצות שווי, למודל שיטת חישוב ליניארית, לא יגדיל את הכנסות המדינה ממיסים. כך שהעובד הממוצע לא ישלם יותר. בהתאם לכך שונה השיעור לפיו יחושב שווי השימוש.

 

בהסדר המוסכם נקבע, כי השיעור יעמוד על 2.19% בשנת 2010 ועל שיעור שבין 2.42% - 2.6% בשנת 2011. במידה ומחירו הממוצע של הרכב הצמוד לא ישתנה, יעמוד השיעור על 2.5%, ובאם יתייקר או יוזל, ישתנה השיעור בהתאם. בנוסף, סוכם כי מס הקניה יתייקר   ל-90% ולא ל-92%, כפי שנקבע בתחילה.

 

כן נקבע כי יימצא פתרון הולם לבעיית רכבי השירות באמצעות צוות שיוקם באופן מיידי ובו חברים נציגי רשות המיסים, לשכת המסחר, התאחדות התעשיינים, ההסתדרות ומשרד התחבורה.

 

התאחדות התעשיינים מציינת, כי  נושא  המוניות והרכבים למורי הנהיגה, יידונו בנפרד מול לשכת ארגוני העצמאים. זאת במטרה למנוע את עליית עליות התפעול של כלי רכב אלה.

    

 

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share