11% מהמפעלים מאפשרים לנשים מנהלות לעבוד גם מהבית

11% מהמפעלים מאפשרים לנשים מנהלות לעבוד גם מהבית. זאת בהשוואה ל-1% בלבד לפני 6 שנים. כך מסרה ליאורה לנגר, יו"ר פורום המנהלות בהתאחדות התעשיינים וסמנכ"ל יצוא ושיווק חו"ל במפעל אופיס טקסטיל, בהסתמכה על סקר שערך פורום המנהלות בתעשייה.

 

עוד עולה מהסקר, כי ב-41% מהמפעלים יש תנאים המקלים על מנהלות לשלב בין הקריירה למשפחה. הסיוע העיקרי הוא שעות גמישות – קיים ב-35% מהמפעלים, זאת בהשוואה ל-29% מהמפעלים שאפשרו זאת לפני 6 שנים; ב-5% מהמפעלים קיימים מעונות וגני ילדים במתחם העבודה, זאת בהשוואה  ל-2.5% בלבד לפני 6 שנים; 1% מהמפעלים משתתף בהוצאות המנהלות בתעשייה על מטפלת או מעונות - בהשוואה ל-2.5% לפני 6 שנים.

 

לנגר מציינת, כי מנהלת בתעשייה עובדת בממוצע 8.9 שעות ביום, בהשוואה ל-10.1 שעות עבודה בממוצע של מנהל.

 

עוד מתברר מהסקר שערך פורום המנהלות בתעשייה בהתאחדות התעשיינים, באמצעות מכון המחק "מדגם" בראשותו של מנו גבע בקרב 250 מפעלים וחברות כי 15% מהמנהלות בתעשייה הינן עד גיל 34, לעומת 17% לפני 6 שנים; 30% הינן בגילאי 35 – 44, לעומת 37% לפני 6 שנים; 31%  מהמנהלות בתעשייה הן בגילאי 45 – 54, לעומת 28% לפני 6 שנים;  15% הינן בגילאי 55 ויותר, בדומה למצב ששרר לפני 6 שנים.

 

מהסקר מתברר עוד כי מנהלות שכירות צעירות יותר בהשוואה למנהלות שהן בעלים או שותפות במפעל.  3% מהמנהלות השכירות בתעשייה הן עד גיל 24; 20% מהמנהלות השכירות בתעשייה הן בגילאי 25 – 34; 16% מהמנהלות

 

 

השכירות בתעשייה הן בגילאי 35 – 44, לעומת 39% מהמנהלות שהן בעלים או שותפות במפעל; 28% מהמנהלות השכירות בתעשייה הן בגילאי 45 – 54, לעומת 51% מהנהלות שהן בעלים או שותפות במפעל; 9% מהמנהלות השכירות בתעשייה הן בגילאי 55 – 64, לעומת 30% מהמנהלות שהן בעלים או שותפות במפעל; 1% מהמנהלות השכירות בתעשייה הן בגילאי 65+, לעומת 2% מהמנהלות שהן בעלים או שותפות במפעל.

 

 

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
פרטי התקשרות אגף כלכלה ורגולציה

 טלפון: 03-5198805/6
 פקס: 03-5198786
 דואר אלקטרוני :

rinat@industry.org.il

 

תקינה
מעוניין בסיוע מול מכון התקנים,
הרשות להסמכת מעבדות ותקינה
בינלאומית?
זו הכתובת!
ההתאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share