איגוד הכימיה: יום עיון על דיווח קיימות ו-GRI

20/05/2009

        

יתקיים ביום ב' 22/6/09 בין השעות 14:00 - 18:00

בהתאחדות התעשיינים, בית התעשייה, רח' המרד 29, תל-אביב

באולם מושביץ (קומה 16)

    

כללי:

חברות רבות בארץ ובעולם נדרשות כיום לדיווח חברתי-סביבתי, כחלק מיחסי המסחר הבינלאומיים.

התקן הנפוץ ביותר בעולם להכנת דוחות מסוג זה הינו התקן שמתווה ארגון ה - GRI (Global Reporting Initiative) העולמי. תקן זה מאפשר לארגונים לדווח באופן שקוף, על פי נהלים ברורים ואחידים, על פעילות הארגון בתחומים החברתיים והסביבתיים, הן בארגון עצמו והן בתרומת הארגון לחברה ולסביבה.

 

הנכם מוזמנים להשתתף ביום העיון שיסקור את המגמות העולמיות בתחום דיווח הקיימות וכן את היתרונות והחסרונות של הכנת דוחות אלו עבור חברה עסקית.

 

יום העיון מיועד למנכ"לים ולדירקטורים בחברות תעשייתיות ולבכירים נוספים בעלי זיקה לנושא אחריות תאגידית.

 

סדר היום:

14:00 - 14:15   דברי פתיחה: 

                      מר אשר גרינבאום - יו"ר ועדת איכות הסביבה, התאחדות התעשיינים                            

14:15 - 15:15     דיווח קיימות ו-GRI - עקרונות ומגמות בעולם ובישראל  -                                         

                      מר יואל ווייל - יו"ר הפורום לניהול סביבתי

15:15 - 15:45     דיווח קיימות - מגמות רגולטוריות בעולם ובישראל -

                      עו"ד ענר  ברגר - יועץ משפטי לשעבר של כימיקלים לישראל

 

15:45 - 16:15     הפסקת קפה

 

16:15 -  17:00    דיווח קיימות לפי GRI בחברה ישראלית גדולה: למה, מה ואיך -

                        מר מייק אבנר - סמנכ"ל ויועץ משפטי של קבוצת שטראוס

17:00 - 18:00     פנל - מנחה: מר יואל ווייל , יו"ר הפורום לניהול סביבתי

                       האם התעשייה הישראלית צריכה להיערך לדיווח קיימות לפי GRI?

           משתתפים ה"ה : אשר גרינבאום (משנה למנכ"ל כי"ל), מייק אבנר (סמנכ"ל שטראוס) יהודה פורת (סגן נשיא

           מוטורולה ישראל למשאבי אנוש)             

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות למר עומר לבנברג, רפרנט איכות סביבה ל -': 03-5198868.

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share