סדנה: ממיתון לצמיחה באמצעות אסטרטגיה שיווקית

 

בתקופה של התמעטות ביקושים דרמטית בארץ ובעולם, נדרשים מאמצי שיווק יצירתיים וממוקדים על מנת לחדור לשווקים חדשים ולשמור על הלקוחות הקיימים. גם בקרב מפעלי התעשייה הקטנים והבינוניים, הבנה וניתוח של האפשרויות האסטרטגיות העיקריות העומדות בפניהם הינה חיונית להבטחת שרידותם והתפתחותם.

הוועדה למפעלים קטנים ובינוניים בהתאחדות התעשיינים מתכבדת להזמינך להשתתף בסדנה בנושא: ממיתון לצמיחה באמצעות אסטרטגיה שיווקית.

מטרת הסדנה  הקניית כלים למנהלי המפעלים הקטנים והבינוניים למימוש אסטרטגיה שיווקית:

 

ü     מעבר מגישה יצרנית ומכירתית לגישה שיווקית.

ü     רכישת כלים ופיתוח כיוונים אסטרטגיים אפקטיביים.

ü     לימוד טקטיקות מעשיות ליישום כיוונים אסטרטגיים.

ü     רכישת כלים לניהול שינויים ותהליכי חדשנות ארגוניים.

ü     הפריה הדדית בין המשתתפים.

 

הסדנה תכלול דוגמאות ישימות מעולם התעשייה וניתוח סיטואציות ממשיות שיציגו המשתתפים.

 

אוכלוסיית היעד:  בעלים, מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק במפעלי תעשייה קטנים ובינוניים.

 

מועדים:  הסדנה בת 5 מפגשים, בין השעות 15:30-19:30. רצ"ב תוכנית הסדנה ופירוט מועדי המפגשים. מפגש ראשון : 26.4.09.

 

מיקום: הסדנה תתקיים בהתאחדות התעשיינים, בית התעשייה, רח' המרד 29 תל אביב, אולם הישיבות בקומה 1.

 

מנחה הסדנה: מר ארי מנור - מנכ"ל חברת הייעוץ וההדרכות ZOOZ, יועץ שיווקי בכיר, ומנחה סדנאות בתחומי אסטרטגיה, שיווק, חדשנות וחשיבה יצירתית. בין לקוחותיו נמנים: שטראוס - עלית, נקה-קרליין, קליל, בגיר, דפרון, פוליגל, רהיטי צרעה, אינטל, ניאופרם, קפרו וחברות רבות נוספות.

לפרטים נוספים:
www.zooz.co.il         


הרצאת אורח
:  עו"ד יריב קדם, יריב קדם ושות', משרד עורכי דין.

 

עלות הסדנה:    לחברי התאחדות התעשיינים: 900 ₪ (כולל מע"מ),לאחרים: 1500 ₪ (כולל מע"מ).

  

להרשמה : יעל לוקש, המחלקה לכלכלת עסקים בהתאחדות התעשיינים, טל' 03-5198807/67,

דוא"ל yael@industry.org.il

 

 מפגש ראשון –  26/4/09

אסטרטגיות תחרותיות בתעשייה

                                               

ü     "החיוך של פורטר" – מותג או קומודיטי?

ü     ארבעת סוגי האסטרטגיה התחרותית – מחיר נמוך; ערך מוסף; תלות הדדית; נישה.

ü     איך לספק את המחיר הנמוך ביותר? – על מיזוגים ורכישות, me too, חדשנות טכנולוגית.

ü     תרגיל – פיתוח אסטרטגיית חדירה בתחום המכוניות.

                                                      

 

מפגש שני – 3/5/09

הקניית בידול וערך מוסף

 

ü     מיצוב כצעד ראשוני באסטרטגיית בידול.

ü     יצירת בידול בעזרת חדשנות במוצרים.

ü     יצירת בידול של מוצרים בעזרת תקשורת שיווקית - מיתוג, פרסום יצירתי, ויחסי-ציבור.

ü     הרצאת אורח, עו"ד יריב קדם:  "קניין רוחני: כלים לפיתוח כוח- שוק ממוצר קיים"- התקדמות המצאתית, חדשנות, רישום קניין רוחני.

 

 

 

מפגש שלישי – 10/5/09

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול

 

ü     האם קיים שוק ללא מתחרים?

ü     צמיחה יוצאת-דופן בעזרת ה"לא לקוחות".

ü     אסטרטגיה של חדשנות ערך – הלכה למעשה: פיתוח ערך מוסף יוצא דופן.

ü     תרשים אסטרטגי וחדשנות בעזרת הוספה, הרחבה, צמצום וביטול.

ü     דוגמאות לחדשנות ערך במספר ארגונים בעולם.

ü     איך לנהל ולהטמיע שינויים קיצוניים בארגון.

 

 

מפגש רביעי – 17/5/09

אסטרטגיות בידול ייחודיות

 

ü     צמיחה תוך התמקדות בנישות.

ü     עבודה עם לקוחות אסטרטגיים – אסטרטגיה תלות הדדית והאם היא מסוכנת?

                                              

מפגש חמישי 24/5/09

חדשנות שיטתית בתעשייה

 

ü     התוויית אסטרטגיה ומדיניות בתחום החדשנות.

ü     איך לשמר חדשנות בארגון תעשייתי? על הקצאת משאבים, תמריצים, תרבות דיון ועוד.

ü     פיתוח רעיונות לחידושים בעזרת כלי חשיבה המצאתיים.

ü     ניהול וקידום בנק רעיונות.

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך

מייעצים לך בענייניי עבודה ויחסי עבודה

·  ייעוץ שוטף למפעלים בכל הנוגע
   לחוקי העבודה וליחסי עבודה 
   הן במישור הקיבוצי והן
   במישור הפרטני

·  מעורבות בהליכי חקיקה בכנסת
   ובוועדותיה.

·  טיפול במימוש חוקים,
   תקנות וצווים,
   מול גורמים ממשלתיים.ועוד...

לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share