סקר איגוד המזון: כ-2% בלבד ממשקי הבית בישראל נוהגים לקנות באינטרנט או בטלפון

11/03/2009

 

כ-2% בלבד ממשקי הבית בישראל נוהגים לערוך את קניות המזון שלהם באמצעות האינטרנט. כך נמסר מאיגוד המזון בהתאחדות התעשיינים, בהסתמך על סקר שערך לאחרונה איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים.

הסקר נערך טלפונית בקרב 600 מרואיינים, המהווים מדגם ארצי של האוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל, הנוהגת לערוך קניות עבור משק הבית.

 

עד מתברר מסקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים כי הצרכן הישראלי מעדיף מבצעים המשפיעים ישירות על ההוצאה הכספית בקנייה, ומעדיף פחות השתתפות בהגרלות או קבלת מתנות.

מהסקר, שנערך באמצעות מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, מתברר כי שני המבצעים המועדפים בקניות מזון הם "שני מוצרים זהים במחיר אחד" שאותו מעדיפים 30% מהצרכנים, ומבצע "קנה וקבל" שבו קונים מוצר אחד ומקבלים מוצר אחר במתנה – מבצע זה מועדף על 28% מהצרכנים.

 

10% מעדיפים את המבצע "קנה מוצר וקבל אפשרות לרכוש מוצר אחר במחיר זול מאוד"; 3% מעדיפים את המבצע בו מקבלים מתנה בעת קנייה מעל סכום מסוים; אחוז דומה מעדיף את המבצע בו מצורפות מתנה למוצר,(ל-17% אין העדפה כלל ו-9% לא ידעו להשיב).

 

עוד מתברר, כי מבצע "שני מוצרים זהים במחיר אחד" מועדף יותר בקרב גילאי 54-35, במשפחות בעלות הכנסה גבוהה, בקרב ילידי הארץ – דור שני ובקרב משפחות מרובות.

 

מסקר איגוד המזון מתברר, כי מבצע "קנה וקבל" מועדף יותר בקרב גילאי 34-18 ו-35-54 , בקרב משפחות מסורתיות, בקרב בעלי השכלה עד תיכונית ובקרב משפחות מרובות ילדים.

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share