פנייה לרשות המיסים - שמירת מסמכים וחשבוניות באמצעות סריקתם ושמירתם בקבצים אלקטרוניים

30/08/2012

 

לאור ההתקדמות הטכנולוגית והשימוש ההולך וגובר בסריקת מסמכים וקישורם באופן ישיר ואוטומטי כסימוכין נגיש ומיידי למקורות המידע, פנה פורום מנהלי הכספים בבקשה לבחון ולעדכן את הוראות ניהול הספרים, ולאפשר שמירת מסמכים וחשבוניות ספקים כקבצים סרוקים במקום שמירה פיסית של הניירת.

למסמך הפנייה:

פנייה לרשות המיסים בעניין שמירת מסמכים וחשבוניות באמצעות סריקתם ושמירתם בקבצים אלקטרוניים  פנייה לרשות המיסים בעניין שמירת מסמכים וחשבוניות באמצעות סריקתם ושמירתם בקבצים אלקטרוניים
הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share