הזמנה ליום עיון: שביעות רצון לקוח וטיפול בתלונות לקוח - 16.5.12

יום העיון יתקיים ביום רביעי, 16.5.12, בין השעות 13:30-17:30, בבית התעשייה, רחוב המרד 29 תל אביב, קומה 16, אולם מושביץ.

 

מטרת יום העיון: הקניית ידע וכלים מעשיים אל מול הלקוחות לשם היערכות נכונה ומזעור נזקים לארגון.

 

מצ"ב ההזמנה המלאה

 

 

הזמנה ליום עיון: שביעות רצון לקוח וטיפול בתלונות לקוח - 16.5.12  הזמנה ליום עיון: שביעות רצון לקוח וטיפול בתלונות לקוח - 16.5.12

תאריך 16/05/2012 13:30 17:30
הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share