הזמנה לסדנה בנושא: חדשנות באיכות ואיכות בחדשנות - 13.1.14

מטרות הסדנה:

1. הכרת שיטה וכלים לניהול חדשנות ואיכות המכוונות ”ערך ללקוח“ 
3. הכרת תרומתו של תהליך סינרגטי זה לרווחי הארגון 
4. הכרת הקשרים שבין החדשנות לאיכות בתהליך זה 
5. הבנת הצורך בבקרת ושימור התהליך בארגון

קהל היעד: מנכ“לים, סמנכ“לים, מנהלי ארגונים, מנהלי שירות, מנהלי מו“פ ובעלי תפקידים מובילים בתחומי האיכות והשיווק.

הזמנה לסדנה בנושא: חדשנות באיכות ואיכות בחדשנות - 13.1.14  הזמנה לסדנה בנושא: חדשנות באיכות ואיכות בחדשנות - 13.1.14

תאריך 13/01/2014 09:00 13:00
הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share