רשת האופנה הפופולארית Abercrombie & Fitch מאבדת גובה לאחר שמחצית מרווחיה נחתכו

הרשת הפופולארית Abercrombie & Fitch דיווחה על ירידה משמעותית ברווחיה אשר נחתכו לחצי ברבעון השני של השנה. בריאן סוזי, אנליסט מחברת המחקרים NBG אמר לביזנס וויק כי הדור חדש של בני נוער, המכונה דור ה Z , אינו מתלהב מאופנת הרשת, בניגוד לדור ה Y שרק לפני מספר שנים ראה ברשת זו את התגשמות כל חלומותיו.
20/09/2012

11. רשת האופנה הפופולארית Abercrombie & Fitch מאבדת גובה לאחר שמחצית מרווחיה נחתכו

 

הרשת הפופולארית Abercrombie & Fitch דיווחה על ירידה משמעותית ברווחיה אשר נחתכו לחצי ברבעון השני של השנה. בריאן סוזי, אנליסט מחברת המחקרים NBG אמר לביזנס וויק כי הדור חדש של בני נוער, המכונה דור ה Z , אינו מתלהב מאופנת הרשת, בניגוד לדור ה Y שרק לפני מספר שנים ראה ברשת זו את התגשמות כל חלומותיו. מנכ"ל הרשת, מייק ג'פרי הודה כי בשני הרבעונים האחרונים החמיצה  Abercrombie מספר טרנדים בתחום האופנה. אחד הפתרונות שיינקטו על ידי הרשת הוא שינוי משמעותי לוגיסטי ושיווקי שעיקרו השקת קולקציות חדשות בתכיפות גבוהה יותר, מה שיחייב העברת חלק מהייצור מאסיה לארה"ב, שם ממוקמים רוב החנויות שלה.

אכן רשת Abercrombie נרדמה בשמירה, ושכחה לעקוב בקפדנות אחר ההתנהגות הצרכנית של בני הנוער של היום, לאחר שבני הנוער של אתמול (דור ה Y) שוב אינם מהווים את ליבת קהל היעד שלהם. ההחלטה לקצר את הזמן בין קולקציה אחת לשנייה, היא חלק מקונספט מנצח של רשתות מובילות כמו H&M  , פריימארק ואחרות, המשיקות קולקציה חדשה אחת לשבוע. גישה זו מסמלת בעיני את המהפך המתחולל בענף האופנה מאז שנות התשעים, המותאם היטב לביקושים החדשים של קהלי היעד הצעירים בעיקר אשר עבורם השופינג הוא סוג של 'טריפ', שאינם יכולים לעמוד בפני הקולקציות החדשות המתחלפות לעתים גם אחת לשבוע, כשהם מעדיפים את הבגד עם תוחלת החיים הקצרה, במחיר זול, על פני זה המחזיק מעמד שנים. תופעה זו שהפכה זה מכבר לטרנד שיווקי מייצגת תקופה חדשה שבה מתרחשים שינויים תכופים בהתנהגות צרכנים, בפיתוחים טכנולוגיים, ובתנודות כלכליות משמעותיות. שינויים אלה מתזזים עסקים רבים המנסים להסתגל למציאות החדשה, שעוד רגע קט תהפוך לישנה.. הצעירים, וליתר דיוק, דור ה Y, וגם יורשיהם בני דור ה Z  מציגים התנהגות צרכנית המשתנה במהירות אשר האנטנות הרגישות של יצרנים וקמעונאים נבחרים, קולטות אותם במהירות. הרשתות הקמעוניות היודעות להגיב בהתאם, במה שמכונה היום 'אופנה מהירה' מצליחות לשמור על נתח השוק שלהן. ואכן, בעוד ששנות התשעים נשים נהגו לערוך שופינג בחנויות אופנה אחת לחודש ואף יותר, הרי שקצב הביקורים שלהם בעשור השני של המאה העשרים ואחת התגבר משמעותית, והוא מתקרב לקצב הביקור השבועי המאפיין את לקוחות רשתות הסופרמרקט. אך הבעיה של Abercrombie לא תיפתר אם לא ישכילו להוריד את המחירים שהם ברמה גבוהה למדי. שכן אחד המאפיינים של רשתות 'אופנה מהירה' הוא רמת מחירים נמוכה.

http://www.trends-news.com/newsletter/4806.htm

 

 

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share