הודו הציבה יעד שאפתני להגדלת המכירות של טקסטיל אורגאני

הודו הציבה יעד שאפתני להגדלת המכירות של טקסטיל אורגאני
14/09/2009

הודו הציבה יעד שאפתני להגדלת המכירות של טקסטיל אורגאני

הודו שמה לה למטרה להגיע עד לשנת 2012 למכירות של מוצרי טקסטיל אורגאניים בהיקף של מיליארד דולר. ממשלת הודו הקימה סוכנות שתפקידה הבלעדי הוא ללוות ולסייע לתעשיית הטקסטיל האורגאנית, כדי שתוכל לעמוד ביעדים אלה. נכון להיום, היקף השוק הגלובאלי למוצרים אורגאניים מוערך ב  40 מיליארד דולר, כאשר הודו משווקת כיום 90 מוצרים אורגאניים ב 15 קטגוריות שונות, כאשר יעדי היצוא העיקריים הם אירופה וארה"ב. היעד שהציבה הודו לשיווק טקסטיל בתוך ארבע שנים, הוא שאפתני למדי, מאחר שבשנת 2008 הגיע היקף המכירות שלה בקטגוריות של מוצרים אורגאניים ל 100 מיליון דולר.

 

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
ההתאחדות לשירות העסק שלך

עושים בית ספר לתעשייה 
 המכללה לניהול בתעשייה
 עריכת מגוון ימי עיון, קורסים וסדנאות
 לבעלי התפקידים בהנהלות
 מפעלי התעשייה לצורך העשרה
 וקניית כלים ומיומנויות בתחומי פעילותן
 ההכשרות מתקיימות בשיתוף ובהנחיית
 גופים מקצועיים מהמובילים במשק,
 ומותאמות במיוחד לקהל היעד 
  לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share