הודו הציבה יעד שאפתני להגדלת המכירות של טקסטיל אורגאני

הודו הציבה יעד שאפתני להגדלת המכירות של טקסטיל אורגאני
14/09/2009

הודו הציבה יעד שאפתני להגדלת המכירות של טקסטיל אורגאני

הודו שמה לה למטרה להגיע עד לשנת 2012 למכירות של מוצרי טקסטיל אורגאניים בהיקף של מיליארד דולר. ממשלת הודו הקימה סוכנות שתפקידה הבלעדי הוא ללוות ולסייע לתעשיית הטקסטיל האורגאנית, כדי שתוכל לעמוד ביעדים אלה. נכון להיום, היקף השוק הגלובאלי למוצרים אורגאניים מוערך ב  40 מיליארד דולר, כאשר הודו משווקת כיום 90 מוצרים אורגאניים ב 15 קטגוריות שונות, כאשר יעדי היצוא העיקריים הם אירופה וארה"ב. היעד שהציבה הודו לשיווק טקסטיל בתוך ארבע שנים, הוא שאפתני למדי, מאחר שבשנת 2008 הגיע היקף המכירות שלה בקטגוריות של מוצרים אורגאניים ל 100 מיליון דולר.

 

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך

עושים עסקים באינטרנט
הפניות והזדמנויות עסקיות באינטרנט
הסכם עם מאגר העסקים הארצי
IB2B   
מאגר העסקים הארצי המציע
הזדמנויות עסקיות בארץ ובחו"ל.

במאגר יותר מ- 32,000 חברות
ועסקים המקיימים בו פעילות ערה.ועוד..

לפרטים נוספים

 

 

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share