בניו-זילנד פותחה אסטרטגיית צמיחה לענף הטקסטיל המתמקדת בנישות

בניו-זילנד פותחה אסטרטגיית צמיחה לענף הטקסטיל המתמקדת בנישות
22/06/2009

בניו-זילנד פותחה אסטרטגיית צמיחה לענף הטקסטיל המתמקדת בנישות

יצרן הטקסטיל מניו זילנד, Levana, פיתחה אסטרטגיית צמיחה שנועדה לעקוף את האיום של יבוא טקסטיל זול מאסיה, שעיקרה התמקדות בנישות, במקום בשוק המסורתי. החברה נכנסת עתה לתחום של בגדי ספורט, פיתוח בדים חכמים ומורכבים, וטקסטיל מתמחה. מרכיב עיקרי באסטרטגיה הוא הימנעות מהתנגשות ישירה עם יצרנים בסין, הודו ובנגלדש, הפועלים בעיקר בשוק ההמוני המייצג מוצרים זולים וזמינים. מנכ"ל החברה, אנדי וויין, אמר: "אלה שנשארו בענף הם החיילים האחרונים המגנים עליו, והם צריכים להיות מתוחכמים יותר כדי להיות חלק מהמהלכים האסטרטגיים שאנחנו מובילים"

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share