בניו-זילנד פותחה אסטרטגיית צמיחה לענף הטקסטיל המתמקדת בנישות

בניו-זילנד פותחה אסטרטגיית צמיחה לענף הטקסטיל המתמקדת בנישות
22/06/2009

בניו-זילנד פותחה אסטרטגיית צמיחה לענף הטקסטיל המתמקדת בנישות

יצרן הטקסטיל מניו זילנד, Levana, פיתחה אסטרטגיית צמיחה שנועדה לעקוף את האיום של יבוא טקסטיל זול מאסיה, שעיקרה התמקדות בנישות, במקום בשוק המסורתי. החברה נכנסת עתה לתחום של בגדי ספורט, פיתוח בדים חכמים ומורכבים, וטקסטיל מתמחה. מרכיב עיקרי באסטרטגיה הוא הימנעות מהתנגשות ישירה עם יצרנים בסין, הודו ובנגלדש, הפועלים בעיקר בשוק ההמוני המייצג מוצרים זולים וזמינים. מנכ"ל החברה, אנדי וויין, אמר: "אלה שנשארו בענף הם החיילים האחרונים המגנים עליו, והם צריכים להיות מתוחכמים יותר כדי להיות חלק מהמהלכים האסטרטגיים שאנחנו מובילים"

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
ההתאחדות לשירות העסק שלך

עושים בית ספר לתעשייה 
 המכללה לניהול בתעשייה
 עריכת מגוון ימי עיון, קורסים וסדנאות
 לבעלי התפקידים בהנהלות
 מפעלי התעשייה לצורך העשרה
 וקניית כלים ומיומנויות בתחומי פעילותן
 ההכשרות מתקיימות בשיתוף ובהנחיית
 גופים מקצועיים מהמובילים במשק,
 ומותאמות במיוחד לקהל היעד 
  לפרטים נוספים

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share