בניו-זילנד פותחה אסטרטגיית צמיחה לענף הטקסטיל המתמקדת בנישות

בניו-זילנד פותחה אסטרטגיית צמיחה לענף הטקסטיל המתמקדת בנישות
22/06/2009

בניו-זילנד פותחה אסטרטגיית צמיחה לענף הטקסטיל המתמקדת בנישות

יצרן הטקסטיל מניו זילנד, Levana, פיתחה אסטרטגיית צמיחה שנועדה לעקוף את האיום של יבוא טקסטיל זול מאסיה, שעיקרה התמקדות בנישות, במקום בשוק המסורתי. החברה נכנסת עתה לתחום של בגדי ספורט, פיתוח בדים חכמים ומורכבים, וטקסטיל מתמחה. מרכיב עיקרי באסטרטגיה הוא הימנעות מהתנגשות ישירה עם יצרנים בסין, הודו ובנגלדש, הפועלים בעיקר בשוק ההמוני המייצג מוצרים זולים וזמינים. מנכ"ל החברה, אנדי וויין, אמר: "אלה שנשארו בענף הם החיילים האחרונים המגנים עליו, והם צריכים להיות מתוחכמים יותר כדי להיות חלק מהמהלכים האסטרטגיים שאנחנו מובילים"

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים
התאחדות לשירות העסק שלך

עושים עסקים באינטרנט
הפניות והזדמנויות עסקיות באינטרנט
הסכם עם מאגר העסקים הארצי
IB2B   
מאגר העסקים הארצי המציע
הזדמנויות עסקיות בארץ ובחו"ל.

במאגר יותר מ- 32,000 חברות
ועסקים המקיימים בו פעילות ערה.ועוד..

לפרטים נוספים

 

 

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share