מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים מנסה להתמודד עם הגידול באבטלה בדרך מקורית וזולה.

12/01/2009

ד"ר מיכל סגל, יו"ר כחול-לבן (מיוצר בישראל) בהתאחדות התעשיינים ומבעלי מפעלי סהל אלובין מנסה להתמודד עם הגידול האבטלה בדרך מקורית וזולה.

לדעת סגל, ככל שירכשו יותר ויותר מוצרים מתוצרת כחול-לבן, שיחליפו יבוא, כך מחד ימנעו פיטורי עובדים ומאידך, יקלטו עובדים חדשים. להערכתה הסבת 20% מהיבוא לייצור מקומי, תשפר ב-4 מיליארד דולר את מאזן הסחר של ישראל ותוסיף 13 אלף מקומות עבודה.

על מנת לקדם תפיסה זו, פנתה סגל לכ-2,000 תעשיינים החברים בהתאחדות התעשיינים להגביר את שימוש בתו "מוצר ישראלי"שהפיק מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים על גבי מוצרים, אריזות, ניירות מכתבים  וכן להציגו על גבי מודעות ופרסומות למוצרים ישראליים. השימוש בתו "מוצר ישראלי" יסייע לדעתה, להבחין ביתר קלות, מהם המוצרים המיוצרים בישראל ולהשפיע על החלטת הקנייה, כך שתהיה, בסופו של דבר, מתוצרת כחול-לבן.

השימוש בתו מיועד , כאמור, למוצר ישראלי, שמיוצר בישראל ובלבד שמחיר המרכיב הישראלי במוצר, מהווה לפחות 35%  ממחירו של המוצר ושהליך יצור המוצר בישראל הינו בגדר שינוי משמעותי.

להלן "התו מוצר ישראלי"

הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share