קליל תעשיות זכתה במקום השלישי בתחרות המעסיק החברתי המצטיין לשנת 2016

15/09/2016

קליל תעשיות זכתה במקום השלישי בתחרות המעסיק החברתי המצטיין לשנת 2016

התחרות בשיתוף "כלכליסט" וקרן מעגלים מתקיימת השנה בפעם השלישית ברציפות. הזוכים הוכרזו בועידה הלאומית הכלכלית של כלכליסט ב-14/9/2016.

שטראוס היא הזוכה במקום הראשון. למקום השני הגיעה חברת  ECI.

 קליל תעשיות היא חברה תעשייתית ותיקה, המתמודדת עם תחרות עזה מצד מוצרי יבוא, ולקוחות שמנסים לקצץ עלויות. למרות זאת, מפעל החברה בכרמיאל לא מפטר עובדים כמדיניות - גם כאשר הוא מתייעל בתהליכי הייצור. החוזה הקיבוצי של עובדי המפעל כולל רק דור אחד, בניגוד לחברות אחרות השומרות תנאים טובים לוותיקים ותנאים פחותים לעובדים הצעירים, והשכר החציוני במפעל גבוה משמעותית מהשכר החציוני במשק. את כל ההישגים האלה מצליחה קליל תעשיות להשיג למרות שאינה חברת ענק, ודווקא כך בלטה בין המתחרים האחרים בגמר.

זו השנה השלישית ברציפות בה "כלכליסט" בשיתוף עם קרן מעגלים בוחר במעסיק החברתי המצטיין של השנה. תחרות המעסיק החברתי שמה דגש על נושא בעל חשיבות מיוחדת בשוק העבודה: העסקה חברתית ושימור של עובדים במעגל העבודה. מטרת התחרות היא העלאה של חשיבות האחריות חברתית של מעסיקים לסדר היום הציבורי, על מנת להביא לצמצום של פערים בחברה הישראלית.

במסגרת התחרות הוגשה מועמדותם של מעל 45 גופים מן המגזר העסקי והציבורי במשק. חלקם, יש להדגיש, מגישים את מועמדותם בפעם השלישית ברציפות. זהותו של הזוכה בתואר "המעסיק החברתי לשנת 2016" נקבעת על פי עשייה: הזוכה הנבחר הנו מעסיק שהוביל ואף פרץ דרך בתחומים של יחסי עבודה, צמצום של פערי שכר, יצירה של איזון בין חיי עבודה לשעות הפנאי, הכשרה וניוד של עובדים, אפשרויות קידום ושיוויון בשכר בין אוכלוסיות שונות בארגון.

 את הזוכים בתחרות המעסיק החברתי בחרו השופטים : יפה ויגודסקי, יו"ר קרן מעגלים, איקה אברבנאל, מומחה לתחום משאבי אנוש ויו"ר חברת אינטגראטיקה יועצים, עמירה דותן, יו"ר המרכז לאחריות חברתית תאגידית וגלית חמי, עורכת "כלכליסט". את הליך השיפוט ליווה משרד רו"ח KPMG סומך חייקין בראשות רו"ח אורן גרופי.

 

הדפסשלח לחבר
עזרה וכלים

התאחדות לשירות העסק שלך

מקדמים כחול לבן "מטה מיוצר בישראל"
ריכוז תלונות של יצרנים לגבי אפלייתם
לרעה,מול מוצרי ייבוא.טיפול בתלונות
מפעל הנתקל בהעדפת רכש מתוצרת חוץ
שלא על בסיס מחיר ואיכות.
ניהול פעולות הסברה לטובת
המפעל או המוצר.ועוד...
לפרטים נוספים

 

דרונט בניית אתרים
תוכן ושיווק אינטרנטי 
Bookmark and Share